Slem 1: 6 Sans Atout voor zuid


Ik kom met mijn bezigheden over bridge nogal wat spellen tegen vanwaar ik mij afvraag: Zouden wij dat allemaal zo doen?
De slems die ik op mijn website plaats zijn samengesteld met het programma Bridge Office MBMP.



Sommige dingen moesten in bridge verplichte lectuur zijn. Als informatie beschikbaar is en makkelijk te vinden, dan moet die ook gevonden worden. Noord is zo iemand die niet van leuteren houdt en meteen 6SA biedt.
West komt uit met ruiten 10 en zuid telt 11 slagen. Zijn 12e slag moet uit de schoppen komen.
Normaal gesproken zou je nu zo'n hand als deze spelen, door alle slagen op te rapen in die kleuren waar je geen verliezer in hebt en hopen dat je dan informatie krijgt over jou gevaarlijke kleur. Je kunt eerst de rode kleuren spelen, maar dat gaat je niets vertellen over de handen van oost en west. Niet alleen de schoppen, maar ook het klaveren zitsel is belangrijk. 
Hoe haal je de maximale informatie uit dit spel?


Download de oplossing van Slem 1
4 downloads